Mira Peteh Igrajmo se papirom nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb recenzenti: Vera Stenzel, prof.; Vesna Štajcer-Blatarić, prof ilustracije: Ivana Letica godina: 2003 - ISBN: 953-180-037-5 - format: 21 x 29 cm - opseg: 82 stranice - uvez: meki cijena (sajamski primjerak): 10,99 € (pouzećem / virmanom); 9,99 € (unaprijed po ponudi) Besplatna dostava za narudžbe iznad 13,50 € (za Republiku Hrvatsku); stanje za narudžbu: trenutno nedostupno |
Priručnik za praktičan rad s djecom predškolske dobi i rane osnovnoškolske dobi. Namijenjena je odgajateljima i stručnim djelatnicima u vrtiću, studentima, učiteljima i roditeljima. No, prije svega, namijenjena je - djeci, kojoj treba, i kroz ove aktivnosti, omogućiti razvijanje njihovih stvaralačkih potencijala. Na tekstualni dio nastavlja se 56 stranica crteža s uputama što se i kako može napraviti od papira. Svi predmeti i likovi iz knjige izrađeni su bezbroj puta - u vrtićima s djecom i odgajateljima, te na satovima praktičnog rada sa studentima. |
Iz knjige: Sve predmete i likove iz knjige, po uputstvima sa crteža, izrađivali smo bezbroj puta - u vrtićima s djecom i odgajateljima, te na satovima praktičnog rada sa studentima. Svi su se sudionici igranja papirom složili da je to uzbudljiva, zanimljiva i korisna aktivnost, što me je i ponukalo da pripremim ovaj priručnik. Za oblikovanje predmeta uglavnom smo koristili tehniku presavijanja papira - origami, koja se ponekad upotpunjuje tehnikom rezanja i ljepljenja, a prikazano je i kako se trganjem papira mogu predočiti pojedini likovi. Redoslijed crteža s uputama za oblikovanje predmeta sačinjen je s obzirom na težinu rada - od lakših i jednostavnijih do težih i složenijih oblika, što ukazuje na postupnost - u ovoj tehnici oblikovanja najvažnije uputstvo. Postupnost naglašavam kao osnovu uspješnog oblikovanja - ne samo prilikom prijelaza iz jednostavnijih u složenije oblike nego i u izradi pojedinog (i najjednostavnijeg predmeta). Papir se presavijanjem oblikuje fazu po fazu; ako se one preskaču - neće se napraviti željeni predmet i ta se tehnika neće uspješno svladati. U knjizi su navedeni i prikazani primjeri primjene predmeta i oblika, kao podsjetnik i poticaj kako se neka dječja aktivnost može sadržajno obogatiti. Djeca su oduševljena kada u nekoj igri, scenskom prikazu ili drugoj aktivnosti sudjeluju njihovi "psići" i "leptiri", kada plovi "čamac" koji su sami napravili i kada u svemir poleti njihova "raketa". Omogućimo im tu radost! Želim vam uspješan rad i puno zabave. |