Josipa Bašić, Nivex Koller Trbović, Antonija ŽižakIntegralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima teorijski pristup nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb recenzenti: prof. dr. sc. Marina Ajduković; prof. dr. sc. Milko Mejovšek godina: 2005 - ISBN: 953-180-129-0 - format: 16 x 23 cm - opseg: 112 stranica - uvez: meki cijena (sajamski primjerak): 7,49 € (pouzećem / virmanom); 6,99 € (unaprijed po ponudi); najniža cijena u zadnjih 30 dana: 7,49 € Besplatna dostava za narudžbe iznad 13,50 € (za Republiku Hrvatsku); stanje za narudžbu: trenutno nedostupno |
|
Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće. |
|
Iz Predgovora: Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta. |