početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  Akcija PET knjiga mjeseca

Možeš i drukčije Jasna Cvetković Lay; Vid Pečjak

Možeš i drukčije
Priručnik za poticanje kreativnog mišljenja

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb
recenzenti: dr. sc. Dubravka Miljković; prof. dr. sc. Dubravka Maleš
ilustracije: Danko Jakšić, prof.; Jan Lay
suizdavač: Centar za poticanje darovitosti Bistrić

godina: 2004 - ISBN: 953-180-118-5 - format: 21 x 30 cm - opseg: 180 stranica - uvez: meki

cijena (sajamski primjerak): 21,99 € (pouzećem / virmanom); 19,99 € (unaprijed po ponudi)
Besplatna dostava (za Republiku Hrvatsku) - stanje za narudžbu: trenutno nedostupno
Danas se smatra da su sva djeca kreativna jer imaju potencijal koji samo moramo probuditi i poticati. Nadasve je važno da im stvaramo primjereno okruženje (obitelj, vrtić i škola). Stoga je i ovaj priručnik zamišljen kao inspiracija odgajatelju, učitelju i roditelju u smišljanju kreativnih aktivnosti za djecu ali i kao izravni radni materijal za poticanje misanih procesa i stvaralaštva djece predškolske i osnovnoškolske dobi. Vježbe su kratke i jednostavne a omogućuju djetetu da upotrijebi sve sastavnice kreativnosti, pri čemu se kroz 15 grupa vježbi - zadataka potiču važniji spoznajni i emocionalni procesi prisutni u stvaralaštvu.

  naručivanje knjiga  
Iz recenzija:
Poticanje kreativnog i kritičkog mišljenja, ohrabrivanje djece da misle stvaralački i usude se biti drukčiji, jedan je od najvažnijih, no često potpuno zanemaren, zadatak procesa odgoja i obrazovanja. Istina je da jedan priručnik u tom smislu neće popuniti sve rupe u glavama onih koji već znaju sve odgovore, ali će svakako pomoći onima koji još ni sami nisu odustali od postavljanja pitanja i spremni su ih poticati u djece. (dr. sc. Dubravka Miljković)
Danas kad se mnogo govori o potrebi reformiranja obrazovanja odgajatelja i učitelja, ovaj priručnik može biti putokaz u kojem smjeru bi trebali djelovati odgajatelji i učitelji u radu s djecom i to uzimati u obzir pri izradi programa njihova obrazovanja odnosno stručne izobrazbe. Svojim pitanjima odrasli mora više poticati, a manje vrednovati dijete u traženju rješenja, manje tražiti ponavljanje standardnih odgovora, a više dati slobodu dječjoj kreativnosti. Ne samo da se vježbama ovog tipa potiče kreativno mišljenje već se svakom djetetu u grupi odnosno razredu omogućuje da djeluje na sebi svojstven način, oslobođen procjenjivanja uspješnosti od strane odraslih. Prepuštajući se mašti, fantazijama i "skrivenim" željama i snovima, djeca stvaraju svijet "po svojoj mjeri", a odrasli kroz njihove crteže i izjave mogu ponekad dobiti smjernice za utvrđivanje dječjih problema. Po tome ove vježbe imaju i preventivni karakter. (prof. dr. sc. Dubravka Maleš)

Priče koje nisu htjele zaspati
Branimir Mendeš, Tea-Tereza Vidović Schreiber:
Priče koje nisu htjele zaspati - Zbirka priča za djecu rane i predškolske dobi
  Psihologija ovisnosti
Siniša Brlas:
Psihologija ovisnosti u prevenciji i suzbijanju ovisnosti
  Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja
Anka Došen Dobud:
Nove slike iz povijesti predškolskog odgoja - Prilozi povijesti institucijskoga predškolskog odgoja
  Djeca otkrivaju tajne svijeta
Anka Došen Dobud:
Djeca otkrivaju tajne svijeta Priručnik za odgojitelje u dječjim vrtićima
  Roditelj - graditelj odnosa
Igor Longo:
Roditelj - graditelj odnosa
  Kriš, kraš, Matijaš
Mira Peteh:
Kriš, kraš, Matijaš - U igri zajedno
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud:
Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi