o nama  početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  o nama

Možeš i drukčije Jasna Cvetković Lay; Vid Pečjak

Možeš i drukčije - Priručnik za poticanje kreativnog mišljenja

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb; suizdavač: Centar za poticanje darovitosti Bistrić
recenzenti: dr. sc. Dubravka Miljković; prof. dr. sc. Dubravka Maleš
ilustracije: Danko Jakšić, prof.; Jan Lay
ISBN: 953-180-118-5 (2004.) - format: 21 x 30 cm - opseg: 180 stranica - uvez: meki

cijena: 26,99 € (pouzećem); 19,99 € (po ponudi / narudžbenici); najniža cijena u zadnjih 30 dana: 26,99 €
Besplatna dostava (za Republiku Hrvatsku) - stanje: DOSTUPNO

Danas se smatra da su sva djeca kreativna jer imaju potencijal koji moramo probuditi i poticati. Stoga je priručnik zamišljen kao inspiracija odgajatelju, učitelju i roditelju u smišljanju kreativnih aktivnosti za djecu ali i kao izravni radni materijal za poticanje misanih procesa i stvaralaštva djece predškolske i osnovnoškolske dobi. Vježbe su kratke i jednostavne, a omogućuju djetetu da upotrijebi sve sastavnice kreativnosti, pri čemu se kroz 15 grupa vježbi - zadataka potiču važniji spoznajni i emocionalni procesi prisutni u stvaralaštvu.

        naručivanje knjiga   naručivanje knjiga

Poticanje kreativnog i kritičkog mišljenja, ohrabrivanje djece da misle stvaralački i usude se biti drukčiji, jedan je od najvažnijih, no često potpuno zanemaren, zadatak procesa odgoja i obrazovanja. Istina je da jedan priručnik u tom smislu neće popuniti sve rupe u glavama onih koji već znaju sve odgovore, ali će svakako pomoći onima koji još ni sami nisu odustali od postavljanja pitanja i spremni su ih poticati u djece. (dr. sc. Dubravka Miljković)
Svojim pitanjima odrasli mora više poticati, a manje vrednovati dijete u traženju rješenja, manje tražiti ponavljanje standardnih odgovora, a više dati slobodu dječjoj kreativnosti. Ne samo da se vježbama ovog tipa potiče kreativno mišljenje već se svakom djetetu u grupi odnosno razredu omogućuje da djeluje na sebi svojstven način, oslobođen procjenjivanja uspješnosti od strane odraslih. Prepuštajući se mašti, fantazijama i "skrivenim" željama i snovima, djeca stvaraju svijet "po svojoj mjeri", a odrasli kroz njihove crteže i izjave mogu ponekad dobiti smjernice za utvrđivanje dječjih problema. Po tome ove vježbe imaju i preventivni karakter. (prof. dr. sc. Dubravka Maleš)

Darovito je, što ću s njim?
Jasna Cvetković Lay, Ana Sekulić Majurec: Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi
  Kad bi se njih pitalo...
Jasna Cvetković Lay; Ana Sekulić Majurec: Kad bi se njih pitalo... - Priče iz radionica za darovitu djecu
  Darovito je, što ću sa sobom?
Jasna Cvetković Lay: Darovito je, što ću sa sobom? - Priručnik za obitelj, vrtić i školu
  Radost igre i stvaranja
Mira Peteh: Radost igre i stvaranja
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud: Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi
  Svaki učenik može uspjeti
William Glasser: Svaki učenik može uspjeti
  Kriš, kraš, Matijaš
Mira Peteh: Kriš, kraš, Matijaš - U igri zajedno