o nama  početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  o nama

Svaki učenik može uspjeti William Glasser
Svaki učenik može uspjeti

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb
prijevod: Ana-Mari Gnjatović, Hana Žigo
stručni redaktor: Mirjana Zećirević

ISBN: 953-180-097-9 (2000.) - format: 16 x 23 cm - opseg: 144 stranice - uvez: meki

cijena: 17,49 € (pouzećem); 12,99 € (po ponudi / narudžbenici); najniža cijena u zadnjih 30 dana: 17,49 €
Besplatna dostava (za Republiku Hrvatsku) - stanje: DOSTUPNO

Na temelju dugogodišnjeg rada u osnovnim i srednjim školama, u kojima se provodi projekt Glasserova kvalitetna škola, autor objašnjava zašto sadašnji sustav školovanja nije uspješan i kako bi se uspostavljanjem kompetentnog razreda stanje u školstvu moglo promijeniti nabolje. Kao glave krivce za loše stane navodi sustav ocjenjivanja u kojemu i učenici koji jedva nešto nauče dobivaju prolazne ocjene; u kojima se inzistira na učenju i zapamćivanju činjenica, a ne razvija se vještina razumijevanja i rješavanja problema,

        naručivanje knjiga   naručivanje knjiga

Iz Predgovora: Većina nas koji se bavimo obrazovanjem zna da vršnjaci čine veliki pritisak na učenike da ne uče te da im je cilj samo se provući kroz školovanje. Također znamo da većina učenika ne uči na razini četvorke ili petice. Naš sustav ocjenjivanja potvrđuje ovu činjenicu. Dovoljno je da pogledate postotak učenika s ocjenama 4 i 5 i onih sa 3, 2 i 1. Sigurno ćete otkriti da manje od 50% vaših učenika postiže zadovoljavajuću razinu od 4 i 5. (...) Svatko tko radi s učenicima, tko bi želio vidjeti značajna poboljšanja u školama ili tko priprema nove učitelje, trebao bi pažljivo pročitati ovu knjigu i provesti Glasserove ideje u djelo. Imati samo znanje - nije moć; prava je moć primjena tog znanja. Vještine i iskustva izložene u ovoj knjizi istinski će promijeniti vaše škole u visoko napredne i skrbne. Osim toga, učenici će vam biti zahvalni na promjenama koje ste unijeli, pomažući im da budu odgovorni i dopuštajući im da postignu visoku razinu kompetentnosti.

Teorija izbora
William Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
  Teorija kontrole
William Glasser: Teorija kontrole - Novo objašnjenje načina na koji kontroliramo svoje živote
  Restitucija - preobrazba školske discipline
Diane Chelsom Gossen: Restitucija - preobrazba školske discipline
  Diskursi o dječjoj igri
Branimir Mendeš: Diskursi o dječjoj igri - Tematski izbor radova hrvatskih pedagoga
  Kako pronaći svoj put?
Igor Longo: Kako pronaći svoj put? - ilustrirani osobni vodič za mlade
  Nesretni tinejdžeri
William Glasser: Nesretni tinejdžeri - Način na koji roditelji i učitelji mogu doprijeti do njih
 Kako pronaći svoj put?
Igor Longo: Kako pronaći svoj put? - ilustrirani osobni vodič za mlade