Mira PetehMatematika i igra za predškolce nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb recenzenti: prof. dr. sc. Mira Čudina Obradović; Vera Stenzel, prof ilustracije: Danko Jakšić, prof. crteži: Ivana Letica godina: 2008 - ISBN: 953-180-154-6 - format: 16 x 23 cm - opseg: 104 stranice (30 u boji) - uvez: meki cijena (sajamski primjerak): 12,99 € (pouzećem / virmanom); 11,99 € (unaprijed po ponudi) najniža cijena u zadnjih 30 dana: 12,99 € Besplatna dostava za narudžbe iznad 13,50 € (za Republiku Hrvatsku) - stanje za narudžbu: trenutno nedostupno |
|
Knjiga sadrži četiri cjeline: u Uvodu se navode osnovne odrednice u radu s predškolskom djecom; Matematika - svijet u nama i oko nas govori o važnosti poznavanja matematike, o pristupima u pogledu potrebe usvajanja osnovnih matematičkih pojmova te o pristupu koji se u nas primjenjuje. Igra u funkciji usvajanja osnovnih matematičkih pojmova uvodi nas u svijet igre kroz koju se dijete najbolje izražava i istodobno uči. Opisano je 67 igara za usvajanje osnovnih matematičkih pojmova (igre s didaktičkim sredstvima, igre uz pokret, glazbu i pjevanje, društvene igre, igre uloga, igre memoriranja, ostale igre). Poseban dio se odnosi na Rješavanje problemskih zadataka pri usvajanju osnovnih matematičkih pojmova (konkretni praktični problemi, slikovni problemi, verbalni problemi, eksperimentiranje, rad na projektu), te 30 stranica slikovnih priloga za uvježbavanje.
|
|
Iz knjige: Kako dijete predškolskog uzrasta uvesti u svijet matematike, tj. kako mu pokazati da je svijet u kojem živi i matematika? Danas više nema dvojbe: predškolskom djetetu treba sustavno i postupno "rastvarati" taj svijet i činiti ga razumljivim. Taj mu svijet otkrivamo na specifičan način, na postupcima koji odgovaraju njegovim psihofizičkim mogućnostima shvaćanja. Koristimo se igrom, promatranjem, manipulacijom. Nastojimo uposliti sva dječja osjetila, kao i njihovu ekspresiju. Postupno, djecu uvodimo u rješavanje zabavnih problema i u rad po zadatku. Matematika pridonosi razumijevanju prirodne i društvene sredine od najranijih uzrasta. Obogaćuje predodžbeni svijet djece, uvodi ih u međusobne odnose konkretne stvarnosti, uči ih matematičkom jeziku, razvijanju mišljenja i drugih psihičkih funkcija. |