o nama  početna stranica  knjige  izdavaštvo  projekti  usluge  o nama  o nama

Poslovice za predškolce Mira Peteh, Vesna Štajcer Blatarić
Poslovice za predškolce - Dragocjena zrnca mudrosti

nakladnik: Alinea d.o.o. Zagreb

2012 - ISBN: 978-953-180-178-2 - format: 16 x 23 cm - opseg: 60 stranica - uvez: klamano

cijena: 7,49 € (pouzećem); 5,99 € (po ponudi / narudžbenici); najniža cijena u zadnjih 30 dana: 7,49 €
Besplatna dostava (za Republiku Hrvatsku) - stanje: DOSTUPNO

Među sadržajima koji se nude predškolskoj djeci, poslovice možda najviše povezuju neke gotovo zaboravljene tradicijske vrijednosti iz doba naših baka i mlade naraštaje koji tek trebaju osvijestiti njihovu vrijednost. To je bio i osnovni motiv autoricama: da osobama koje rade s predškolskom djecom i njima se bave i na ovaj način olakšaju prihvaćanje nekih općih vrijednosti bez kojih je sretan i sadržajan život nezamisliv. Poslovice su razvrstane u područja aktivnosti prema dobi djece: Higijenske navike, prehrana i zdravlje; Urednost, red, kulturno ophođenje, odnosi i ponašanje u grupi; Igra - dječji rad i aktivnosti; Učenje - znanje - stjecanje i razvijanje vještina. Protkane su pjesmicama, basnama, skraćenim pričama, a jedno je poglavlje posebno posvećeno obradi poslovice prema literarnom predlošku.

        naručivanje knjiga   naručivanje knjiga

Poslovice su vrijedan didaktički materijal za razvijanje kreativnog mišljenja predškolske djece, jer aktiviraju misaone procese, uspoređivanje, analogiju, zaključivanje. Pritom je iznimno važno kako će ih odgajatelji približiti djeci i u kojoj prigodi. Treba poći od postavke da se poslovice vežu uz neki događaj, pojavu, neku osobu i njezino djelovanje, da se navode u nekom kontekstu. Zatim treba voditi računa da poslovice i poslovične poredabe budu primjerene dobi djeteta. Potom je iznimno važan odabir prikladnih didaktičkih sadržaja koje će odgajatelj primijeniti u skladu s ciljem koji se određenom aktivnošću želi postići. Postoji opći, "veliki", krajnji cilj: spoznajni, emocionalni, socijalni i moralni razvoj djeteta koji se, međutim, ostvaruje postupno, svakodnevno, kroz bezbroj aktivnosti, socijalizacijom djece kroz vršnjačku skupinu, a odgajatelji trebaju svojim umijećem i metodičkim sposobnostima pobuditi i poticati interes djeteta da ravnopravno i s voljom u svemu sudjeluje.

Priče koje nisu htjele zaspati
Branimir Mendeš, Tea-Tereza Vidović Schreiber: Priče koje nisu htjele zaspati - Zbirka priča za djecu rane i predškolske dobi
  Kriš, kraš, Matijaš
Mira Peteh: Kriš, kraš, Matijaš - U igri zajedno
  Neka igra započne
Ana Pirić: Neka igra započne - Kazalište predmeta i igra u dječjem vrtiću
  Djeca otkrivaju tajne svijeta
Anka Došen Dobud: Djeca otkrivaju tajne svijeta Priručnik za odgojitelje u dječjim vrtićima
  Svetkovine tijekom godine i kako se slave u waldorfskom dječjem vrtiću
Diana Mehremić Prišuta: Svetkovine tijekom godine i kako se slave u waldorfskom dječjem vrtiću
  Dijete - istraživač i stvaralac
Anka Došen Dobud:: Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi
  Radost igre i stvaranja
Mira Peteh: Radost igre i stvaranja